PVP.net v1.70
Herb Honoru - Honorowy Przeciwnik będzie widoczny dla gracza i jego sojuszników podczas wyboru bohatera i na ekranie wczytywania. Naprawiono błąd, który sprawiał, że miejsce, jakie gracz zajmuje w solowych grach rankingowych, wyświetlało się przed zakończeniem wszystkich meczów początkowych.
League of Legends v1.0.0.150
Zmodyfikowano Twisted Treeline!
Nowy układ mapy i całkowicie odmieniona dżungla sprawią, że starcia pomiędzy bohaterami nabiorą tempa. Nowy cel do przejęcia – ołtarz oraz nowy boss Vilemaw. Nowe grafiki środowiskowe, skórki potworów, muzyka i dźwięk. Nowe przedmioty dostępne w ramach Twisted Treeline (szczegóły mogą ulec zmianie)
*NOWY PRZEDMIOT* Pochodnia Mrocznego Ognia Przepis: Szczęśliwy Sztylet Kage'a + Katalizator Łączny koszt: 2890 (koszt połączenia: 800) +50 pkt. mocy umiejętności +300 pkt. zdrowia +350 pkt. many Unikalne Bierne: Twoje zaklęcia płoną, zadając obrażenia magiczne równe 5% zdrowia przez 3 sekundy (połowa obrażeń w przypadku efektów obszarowych oraz obrażeń w czasie).
*NOWY PRZEDMIOT* Kapelusz Wiedźmy Przepis: Absurdalnie Wielka Różdżka Łączny koszt: 2700 (koszt połączenia: 1100) +100 pkt. mocy umiejętności Unikalne Bierne: +10% prędkości ruchu Unikalne Bierne: Zwiększa moc umiejętności o 25%.
*NOWY PRZEDMIOT* Krwawa Kolczuga Władcy Przepis: Pas Giganta + Rubinowy Kryształ Łączny koszt: 2565 szt. złota (koszt połączenia: 980 szt. złota) +850 pkt. zdrowia Unikalne Bierne: Kiedy zabijasz lub asystujesz, otrzymujesz 200 PZ na 5 sekund.
*Nowy przedmiot* Grabieżca Lorda van Damma Przepis: Serce ze Złota + Tłuczek Łączny koszt: 2962 (koszt połączenia: 800) +40 pkt. obrażeń od ataku +350 pkt. zdrowia Unikalne Bierne: 10% skrócenia czasu odnowienia Unikalne Bierne: 10% wampiryzmu zaklęć
*NOWY PRZEDMIOT* Widmowa Latarnia Greza Przepis: Szpony Madreda Łączny koszt: 1200 szt. złota (koszt ulepszenia: 200 szt. złota) +25 pkt. obrażeń od ataku +30 pkt. pancerza Unikalne Bierne: Twoje ataki mają 20% szans na zadanie 300 dodatkowych pkt. obrażeń stworowi bądź potworowi. Unikalne Użycie: Mgła wykrywająca cele, które ukrywają się, zapewnia widoczność na docelowym obszarze na 10 sekund (1 minuta odnowienia).
*NOWY PRZEDMIOT* Szelmowski Topór Przepis: Płaszcz Zręczności + Długi Miecz Łączny koszt: 1955 (koszt połączenia: 710) +20 pkt. obrażeń od ataku +18% szans na trafienie krytyczne Unikalne Bierne: Twoje ataki zadają Głębokie Rany wrogim bohaterom, osłabiając uzdrawianie i regenerację o 50% na 1,5 sekundy.
*NOWY PRZEDMIOT* Ostrze Zniszczonego Króla Przepis: Kordelas Korsarza Łączny koszt: 2825 szt. złota (koszt ulepszenia: 1000 szt. złota) +40 pkt. obrażeń od ataku +10% kradzieży życia Unikalne Bierne: Twoje ataki zadają obrażenia magiczne równe 4% aktualnego zdrowia wroga i przywracają zdrowie równe połowie tych obrażeń (maks. 120 pkt. przeciw stworom). Unikalne Użycie: Czerpie z przeciwnika, zadając 150% obrażeń fizycznych i 50% obrażeń od ataku oraz uzdrawiając cię o tę samą ilość. Dodatkowo sprawia, że kradniesz 30% jego prędkości ruchu na 2 sekundy (czas odnowienia – 1 minuta).
*NOWY PRZEDMIOT* Śluz Gniewu Koszt: 500 szt. złota Kliknij, aby użyć: Dodaje 20-42 pkt. obrażeń od ataku w zależności od poziomu bohatera, 20-42% prędkości ataku w zależności od poziomu bohatera i na 4 minuty zwiększa obrażenia zadawane wieżom o 15%.
*NOWY PRZEDMIOT* Śluz Światła Koszt: 500 szt. złota Kliknij, aby użyć: Dodaje 30-64 pkt. mocy umiejętności w zależności od poziomu bohatera, skraca czas odnowienia o 15%, a także zapewnia znaczny przyrost many i regenerację energii na 4 minuty.
Blitzcrank
Podstawowe zdrowie zmniejszono z 568 do 518 pkt. Przyrost zdrowia na poziom zmniejszono ze 100 do 95 pkt.
Evelynn
Mnożnik mocy umiejętności Uścisku Śmierci zmniejszono do +1% na 100 pkt. mocy umiejętności z +1% na 50 pkt.
Ezreal
Strumień Esencji nie zmniejsza już prędkości ataku wrogiego bohatera.
Jayce
Cios Gromu Nie zadaje już określonych obrażeń podstawowych (choć zadaje obrażenia oparte o procent maksymalnego poziomu zdrowia, a także dodatkowe obrażenia od ataku). Naprawiono: Ogłuszenie nie może trwać dłużej niż odrzut. Zwiększono koszt many Bramy Przyspieszenia z 30 do 50 pkt.
Leona
Naprawiono: Rzeczywisty czas odnowienia Pawęży Brzasku zgadza się teraz z wartością w opisie. (11/10/9/8/7 sekund)
Mordekaiser
Naprawiono: Poprawiono uszkadzanie totemów przez Mace of Spades.
Poppy
Naprawiono: Poprawiono uszkadzanie totemów przez Niszczące Uderzenie.
Rengar
Podstawowa regeneracja zdrowia zmniejszona z 8 do 4 pkt. Przyrost regeneracji zdrowia na poziom zmniejszony z 0,8 do 0,4 pkt. Kościany Naszyjnik nie dodaje podstawowej premii +10 pkt. do obrażeń od ataku. Każdy punkt obrażeń od ataku zwiększa teraz obrażenia Dzikości i Wzmocnienia o 2,0, a nie 2,5 pkt. Zew Łowów Czas ukrycia obniżony do 5 sek. z 7. Czas odnawiania zwiększono z 120/70/50 do 140/105/85 sek.
Skarner
Czas odnowienia Kryształowego Egzoszkieletu zwiększono z 14 do 18 sekund. Bohater nie przestanie rzucać Nadziania, jeśli podczas tego procesu cel znajdzie się poza zasięgiem.
Sona
Podstawowe zdrowie zmniejszono z 450 do 410 pkt. Podstawową wartość pancerza zmniejszono z 11 do 9.
Syndra
Siła Woli Przechwytuje najbliższą znajdującą się w zasięgu Mroczną Kulę, jeżeli żaden cel nie został wybrany. Czas rzucania zaklęcia skrócono z 0,33 do 0,25 sek. Rozkazy rzucenia wydane podczas chwytania zostaną wykonane natychmiast po zakończeniu chwytania. Naprawiono błąd, który sprawiał, że przyciągane stwory i Mroczne Kule mogły utknąć na jednym z elementów mapy. Precz, Słabeusze Mroczne Kule, których rzucanie zostało niemal zakończone, zostaną odrzucone, gdy tylko się pojawią. Naprawiono błąd, który sprawiał, że jednostki trafione zarówno przez Precz, Słabeusze , jak i Mroczną Kulą zostawały odrzucone, ale nie ulegały ogłuszeniu. Wyzwolona Moc Tarcza Magii będzie blokować pojedynczą sferę, a nie całe zaklęcie. Teraz przyciąga także Kule, które zostały rzucone przed Wyzwoloną Mocą. Naprawiono błąd, który sprawiał, że czas odnowienia Wyzwolonej Mocy trwał nadal, nawet jeśli cel zginął przed ukończeniem animacji rzucania.
Tristana
Zasięg Wybuchowego Strzału zgadza się teraz z zasięgiem ataku (dotyczy to także premii otrzymywanych z każdym poziomem od umiejętności biernej – Na Celowniku). Naprawiono: Rakietowy Skok jest teraz bardziej niezawodny podczas pokonywania przeszkód terenowych. Koszt many Niszczącego Strzału zmniejszono ze 140 do 100 pkt.
Trundle
Koszt many Wściekłego Ugryzienia zmniejszono z 40 do 30 pkt. Animacja rzucania Skażenia nie będzie uniemożliwiać Trundle'owi korzystania z innych umiejętności.
Twisted Fate
Naprawiono: Poprawiono uszkadzanie totemów przez Wybierz Kartę.
Przedmioty
Skórki Totemów[ Skórki totemów z okazji Harrowing będą dostępne w Sklepie, w zakładce Skórki Totemów. Odblokowanie skórki totemu, pozwoli Ci na używanie jej przez kolejne 7 dni. Czas posiadania poszczególnych skórek, można przedłużyć poprzez kolejne ich zakupy. Po aktywowaniu w Sklepie, skórki totemów zmieniają wygląd zarówno Totemów Widzenia jak i Totemów Wizji. Objęcie Ognia Nie będzie już skracać czasu odnowienia. Zmniejszono podstawowe obrażenia aktywnej umiejętności z 25% do 15% aktualnego poziomu zdrowia przeciwnika. Mnożnik mocy umiejętności zwiększono z 4% do 5% na 100 pkt. mocy umiejętności. Pożeracz Czas spowolnienia skrócono z 2,5 do 2 sek. Spowolnienie dla ataków dystansowych zostało zmniejszone z 30% do 20%. Moc Trójcy Spowolnienie dla ataków dystansowych zostało zmniejszone z 35% do 25%. Lodowy Młot Naprawiono: Poprawiono czas trwania spowolnienia – trwa ono teraz 2,5 sekundy, zamiast 2. Wykrywacz Hextech Nowy przepis: Wzmacniająca Księga + Rozgrzany Klejnot Łączny koszt: 1435 szt. złota (koszt połączenia: 150 szt. złota). Moc umiejętności zmniejszono z 40 do 25 pkt. Czas efektu zwiększono z 6 do 10 sekund.
Razem przeciw SI
Bot Cho'gath będzie zwiększać obrażenia zadawane przez Migbłystalne Kolce, ilekroć zyska on poziom. Bot Veigar będzie się teraz pojawiać podczas drużynowej walki z SI na wszystkich mapach, na poziomie średnio zaawansowanym. Naprawiono błąd, który sprawiał, że botom z Summoner's Rift zdarzało się zacinać na platformie przywoływania po odrodzeniu, jeżeli w pobliżu znajdowali się wrodzy bohaterowie. Maksymalnie 60% botów na poziomie średnio zaawansowanym będzie teraz korzystać ze skórki losowej. Naprawiono błąd, który sprawiał, że bot Kayle stawał bezczynnie, próbując zaatakować wrogie potwory. Boty będą odpowiednio oceniać zagrożenie ze strony nienamierzalnych wież wroga, co sprawi, że będą znacznie rzadziej zacinać się pomiędzy nimi.
Ogólne
Obrażenia od Smoczego Płomienia nie będą zakłócać Powrotu bohaterów. Na ekranach wczytywania gry oraz na początku niektórych meczów wyświetlane będą porady i ciekawostki. Minitabela wyników nie będzie uniemożliwiać wydawania rozkazów bohaterom prawym przyciskiem myszy. Czas odnowienia przedmiotów będzie oznaczony kolorem niebieskim, podobnie jak w przypadku czasu odnowienia zaklęć. Niebieska powłoka, oznaczająca czas odnowienia zaklęć, została rozjaśniona. Umiejętności bierne bohaterów posiadające czas odnowienia będą wyświetlane w ramach ikony umiejętności biernych, a nie jako wzmocnienie. Tryb śledzenia bohatera nie wyłączy się po jego śmierci. Dodano skrót klawiszowy służący do przełączania się pomiędzy przedmiotami i złotem na tablicy wyników. Algorytmy kamery kierowanej na mapie Twisted Treeline zostały poprawione. API do manualnego sterowania zalecanymi przedmiotami działa teraz poprawnie w przypadku wszystkich bohaterów, nawet jeśli bohater zmieni postać przed otwarciem sklepu po raz pierwszy, co może się zdarzyć w przypadku Udyra.
Źródło: leagueoflegends.com
Jak myślicie, czy halloween'owy patch będzie podobał się graczom? Ja myślę że tak, ponieważ ten nerf rengara powinien być wykonany dawno temu. Mapka 3v3 boska.
|